niedziela, 9 czerwca 2013

09.06.2013r

Marzenia

Wszyscy kiedyś odchodzą. Wiele osób nie zasługuje na przedwczesną śmierć, lecz nie mamy a to wpływu. Dlatego każdy powinien mieć marzenia. Coś do czego dąży. Nawet jeśli jest to zbyt kolorowa, wyimaginowana wizja przyszłości, która nie ma prawa się się zrealizować. Marzenia są światełkiem nadziei, punktem zaczepienia gdy wszystko się wali.
Niestety ja nie umiem wyobrazić sobie kolorowej wizji przyszłości. Boję się tego co będzie. Na każdym kroku coś tracę w bardzo brutalny sposób. Dlatego nie potrafię marzyć. Wizja rzeczy, które nigdy się nie zdarzą boli jeszcze bardziej niż ich brak.

Wiele rzeczy zmieniło się od ostatniego wpisu. Wiele straciłam i wiele zyskałam. Przez jednej krótki miesiąc dostałam bardzo bolesną lekcję. Zagubiłam siebie, nie jestem już taka jak dawniej. Ubolewam nad tym i staram się pracować nad sobą. Szykuje się wiele zmian, którym muszę podołać. Jednak jedną z najważniejszych rzeczy jakich muszę się nauczyć, to marzenia. Wyobrazić sobie piękną wizję przyszłości, do której powinnam dążyć. Chyba zrobię listę rzeczy do zrealizowania...


Wpisy będą pojawiały się bardzo rzadko, ponieważ nie mam żadnej koncepcji wpisów. Brak mi czasu i czystej myśli. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Pozdrawiam
Vivenn




1 komentarz:

  1. Trzymajmy się marzeń, bez nich świat nie miał by sensu. Świetny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz :*